Om tentor och sånt

Här har det varit inaktivt på sistone. Jag kraschade lite smått i vintermörkret och i samband med det försvann skrivlusten också. Men nu är jag fit for fight igen. Jag har t.ex. fått tre stjärnor på de 75 första banorna i Jewels star på min nya mobil. Det kallar jag prestation! Jag har gjort sånt jag måste också, som tentor till exempel. Min fotokurs blev klar under mellandagarna, min hypnos-kurs klarade jag i fredags och idag var jag faktiskt riktigt bra på tentan i beroendeproblematik. Jag kan tex allt om ungefär alla droger nu och om skador på hjärnan och om behandlingar. Nu har jag två kurser kvar att tenta av i veckan och sedan väntar bara roliga saker tills jag åker hem. Jag är så taggad! Både på de roliga sakerna och på att åka hem.

Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt att höra lite av dig här på bloggen igen. Har saknat dina uppdateringar. Jag har tappat lite livslusten och energin, skulle behöva gå promenader och prata med dig :) Vill helst bara ligga i soffan och äta färgämnen men måste försöka få ihop slutet på uppsatsen, den ska lämnas in på onsdag och jag är inte färdig än. Nu plugg, vi hörs!!

2012-01-09 @ 15:39:55
Postat av: Tess

Hej Vic :) Jag ser att jag kommenterar flititgt här :P Vi är dåliga att tajma på msn så får hålla kontakten lite sporadiskt här istället. I helgen kommer Henkes pappa och fru ner så ikväll ska vi ut och äta "födelsedags middag" (Henke fyller ju år på måndag), det ska bli riktigt trevligt och förhoppningsvis gott :D Resten av helgen ska vi umgås med Henkes pappa, sen måste jag plugga lite men annars blir det nog mest lugnt. Njuta av god mat & dryck.



Hur ser din helg ut?

Snart kommer du hem :)



KRAM

2012-01-13 @ 14:47:13
Postat av: Tess

Fortsätter kommentera här :P Kommer du hem till la Sweden idag? Idag ska jag PLUGGA hela dagen med undantag för lite frisk luft, ikväll ska jag drika gott vitt vin och bara slappna av.



Vi hörs snart!!

2012-01-20 @ 07:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback