Om lugna vardagar

Dagarna passerar i ett hiskeligt tempo som alltid (vad hände med oktober?), men jag har mest tagit det lugnt den sista tiden. Fotograferar min drömfångare, sköter om en kameleont, går i skolan och lär mig om metamfetamin och om Human Genome Project, skriver en uppsats om Hutchinsons sjukdom, skypar med familj och vänner, tittar på film med Emma, promenerar, lyssnar på musik, ser hösten starta ommålningen av träden samtidigt som den kastar regndroppar och vindar lite varstans och sprider lukten av våta löv, planerar för framtida utflykter, internetshoppar en klänning och en årsprenumeration på en fototidning och räknar ner dagarna till lovet. Nästa vecka har vi höstlov. Det tycker jag är lyxigt.

Och så här fin är klänningen:

Bilden och klänningen är hämtad härifrån.

Kommentarer
Postat av: Limpan

Myckert trevligt att få se dig och prata lite häromdagen (synd att det, som sagt, bara var en envägsvideo). Tycker jag vi gör om snarast!:)

2011-10-26 @ 10:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback