Om de senaste dagarna

'

Vardagliga vardagar passerar. Åker vant bussar, spårvagnar och tunnelbanor, så till den grad att jag vet var på fordonet jag ska kliva på för att behöva gå som minst när jag går av, lyssnar slut på batteriet på mp3-spelaren, köper glögg och pepparkakor på IKEA så att jag är förberedd inför första advent, går i skolan och lär mig om terapi och samtal, om antropologi och om evolution, får en 3:a på genetiktentan och kan därmed lägga den kursen åt sidan, möter solljus precis varje dag och blundar så att jag kan se mängder av färgglada stjärnor innanför ögonlocken, börjar använda vinterjacka men än ligger mössan kvar på hatthyllan, tackar nej till utekvällar och middagar och turnerar istället mellan köksbordet och sovrummet och mellanlandar vid vattenkokaren ibland, skypar, slösurfar bland fotobloggar och fotoskolor, tittar massvis på playkanalerna och lyssnar halvhjärtat på hockeyn på webbradion, tittar på mer film och försöker ta hand om enkelheten i största allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Tess

Uppdate: Om jag tolkar Norrans hemsida rätt så kommer Winnerbäck till stadsfesten i sommar. Då kanske vi måste dit, verkar inte bättre :) Jag är trotsig mot allt vad som heter stadsfesten i Skellefteå för man går bara runt runt och träffar sammar människor en hel kväll. Jag har motionerat, pluggat och ätit lunch. Snart ska jag diska sen åka buss in till stan för att bl.a. shoppa lite rusdrycker (inte alla som kan köpa det i vilken mataffär som helst)och sen blir det lite mer plugg och sen helg!! Hur ser din kväll ut?

2011-11-18 @ 12:59:41
Postat av: Haidi Jakobsson

Har du snöat något hos dig än? :] Första advent snart wiii!

2011-11-22 @ 17:36:57
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback