Om ett höstlov

Åker blå linjen till dess slutstation och byter till buss 200E, hälsar Robban och min vinterjacka välkomna till Budapest, promenerar på gator och i parker, åker sittlift över höstig skog upp på ett berg, besöker House of terror, shoppar på West End, hittar en biofilm som inte är dubbad till ungerska och går på den, tittar på hockeymatcher, går på cocktailparty hos Sigrid som är trainee på svenska ambassaden, tittar på slott och byggnader, ser film, äter ungersk mat på restaurang, pluggar genetik och undrar lite hur tusan det kommer sig att jag valt en kurs i ett så ointressant ämne, tar farväl av Robban och mina sommarkläder, tycker att dagarna gått alldeles för snabbt, känner lite att jag gjort allt som finns att göra i Budapest nu och börjar mer och mer längta hem.

Kommentarer
Postat av: Limpan

Det är då man packar ihop och åker hem! ;)

2011-11-06 @ 19:01:37
Postat av: Victoria

Jadå, alldeles strax. Jag ska bara ta några högskolepoäng först ;)

2011-11-07 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback