Om julklappar

Det har stått still här bra länge nu. Har hänt så himla mycket samtidigt som det inte hänt egentligen något. Tänkte i alla fall visa lite av vad tomten kommit med till mig:
Tidningen Foto. Kan aldrig få nog av fototidningar!
Ett bidrag till en ny mobil. Beställde en Samsung Galaxy S2 idag så nu ska äntligen min skrothög till mobil bytas ut.
Kylskåpsmagneter som ser ut som photoshop-fönstren. Perfekt för en photoshop-nörd som jag ;)
Det stora huset av Nicole Krauss. Någon som läst boken? Tror på den!

Kommentarer
Postat av: Tess

Sitter och ser sportens årskrönika, äter godis, dricket vin ur våra nya fina vinglas som vi fick i julklapp och har det allmänt bra :) Jag är fortfarande förkyld men endast lite feber så efter helgen siktar jag på att vara kry igen. Juniar-VM final mellan Sverige & Ryssland kl.02 i natt. Det är bara att sätta på svt-play och se :) Nu har du min uppdate.



Miss you!!

2012-01-05 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback