Om rutten frukt



Idag sa jag till Emma ''Kasta inte den mögliga frukten. Jag vill ha den''. Jag fick en undrande blick. Har Victoria blivit knäpp(are)? Jadå. Medan Emma begett sig ut för att klubbdansa bland söta människor, vibrationer och förhoppningar har jag istället stannat kvar med den ruttna frukten. Och så min trogne följeslagare Carl Canon, ett stativ och en fjärrutlösare. Jag har nämligen länge velat använda en halvdöd frukt som textur till en av mina gamla bilder. Jag har lite finslip kvar att göra men så här ser det ut i mitt photoshop-fönster just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit riktigt imponerande! så himla duktig du är!

2011-09-30 @ 23:09:59
URL: http://cyberkaka.blogspot.com
Postat av: Victoria

Tack så mycket Anna! :) Vad kul att du gillade den! :D

2011-10-01 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback